Generalforsamling 2022

23-03-2022

Deltagere

Kirstine L (forkvinde), Trine, Ditte, Dorthe, Lone, Lene, Morten S (kassér), Henrik, Jens Frederik, Marie, Pernille, Kirstine E og Dann.

Formandens beretning

Det lille lams dødsårsag er fortsat ukendt. Venter på dissektion. Lidt højt tryk af orme. Cathrine er udmeldt, men foreslog tidligere prøver. Uld blev til garn. Mosens dag en stor succes. Ny vædder fra Gotlænderforeningens formand. Hø fra mosen har været stort hit igen i år. Klipning problemer med får, der undløb, så det måtte ske over 2 gange. Et enkelt får fik meget sent lam. Lam og får blev slagtet ved juletid. Kontrakt/aftale med kommunen er ikke på plads, skal fornyes. Fårene er tammere end tidligere.

Referent: Jens Frederik Hansen

Regnskab og Budget

Morten foreslår en pris på 1.700 pr. medlem pr. år. Forventer en beskeden opsparing til egenkapital på ca. 7.000 eller ¼ af årsomsætningen. Det blev godkendt

Nye tiltag

• Pasningsuger: Nyt system, overlap mellem ny og gammel passer. Faste "hænge ud"- i Lauget aftener; 1 gang månedligt, første mandag kl. 18.30-19.
  • Kirstine undersøger med kommunen om vi kan have en "egen grill" stående ved Streyf
  • Koncerter på marken gennem LowFi netværket til august: Kirstine og Pernille undersøger

Evt.

• Opfordring fra Dan til at melde sig ind i Utterslev Moses Venner.

Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang